Your current browser is not (yet) supported

Reclamatie Formulier Aanvraag

Al onze leveringen verlopen volgens onze algemene voorwaarden. Klik op de link hieronder om de voorwaarden te downloaden.

Algemene voorwaarden Bosta (pdf file)

Wanneer u een product heeft aangekocht via Bosta en u wenst aanspraak te maken op de geldende garantie of de expertise van onze Technische Dienst, kunt u ons contacteren via info@be.bosta.com of u vult het formulier in.

Uw melding wordt in behandeling genomen door uw contactpersoon bij Bosta. Hij beoordeelt de retour en bespreekt dit eventueel met de Technische Dienst.

Hierna zijn er diverse mogelijkheden:
1. Wij ruilen het product om op basis van de verstrekte gegevens.
2. Wij sturen een onderdeel op om het probleem op te lossen.
3. Wij halen het product op ter beoordeling door onze Technische Dienst.

In dit laatste geval maken wij een ticket aan in een systeem genaamd Teamleader. In dit programma is het gehele traject van het retourproces te volgen. Uw contactpersoon registreert de retouraanvraag en u ontvangt een mail met een retourdocument in de bijlage. Zorg ervoor dat dit documentaltijd wordt toegevoegd aan het artikel dat retour komt naar ons.

Om de retour zo vlot mogelijk te laten verlopen, hebben wij een aantal gegevens van u nodig:

Reclamatie Formulier Aanvraag

Ik heb de data gegevensbeschermingsinformatie gelezen.